Tu jesteś: Strona główna » Szkolenia » Szkolenia z obsługi klienta
„Pełny sukces” to sprawnie przeprowadzony proces obsługi klienta.
Przedsiębiorca działający w branży usług motoryzacyjnych powinien być swiadomy, że poza poprawnie wykonaną usługą naprawy istotną kwestią wpływająca na dobry wizerunek serwisu jest obsługa klienta na odpowiednim poziomie. Każdy warsztat prócz wydzielonego pomieszczenia na Punkt Obsługi Klienta (z zachowaniem odpowiednich standardów estetycznych) powinien zwrócić szczególną uwagę na dotrzymanie poszczególnych procedur obsługi. Obieg dokumentów związany z przyjęciem i wydaniem pojazdu stanowi bardzo ważny element zabezpieczający interes zarówno klienta jak i warsztatu. Należycie przeprowadzona obsługa jest zatem podstawą w poprawnym funkcjonowaniu serwisu, mając to na uwadze sieć TopTruck przygotowała dla każdego warsztatu pakiet szkoleń, które pozwolą na sprawne i efektywne wdrożenie standardów do Punktów Obsługi Klienta.
Procedury i standardy w zakresie obługi Klienta a także znajomość technik i narzędzi sprzedaży to niezbędne wymogi zapewniające zadowolenie Klienta a satysfakcjędla firmy.
To obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność Klientów.
Cele szkolenia