Tu jesteś: Strona główna » Top Truck dla floty

Top Truck dla floty

Dodano: Lipiec

GWARANCJA JAKOŚCI

Standardy sieci są gwarancją wysokiej jakości świadczonych usług

Standardy w sieci TopTruck są weryfikowane na etapie przystąpienia do sieci. W serwisach przeprowadzane są regularne audyty, które motywują warsztat do ciągłego doskonalenia.

Sieć TopTruck tworzą wyselekcjonowane serwisy

Program szkoleń technicznych dla mechaników oraz z obsługi klienta dla doradców serwisowych.

Serwisy mają dostęp do danych naprawczych, czasów napraw i danych przeglądowych oraz eksperckiej infolinii technicznej.

Serwisy wyposażone są w najwyższej jakości urządzenia diagnostyczne renomowanych producentów.

TopTrucki specjalizują się w naprawach wielkomarkowych

Doskonała dostępność części zamiennych renomowanych producentów u dystrybutorów Groupauto Polska.

Części zamienne jakości Q oraz części zamienne o porównywalnej jakości klasy P

TopTrucki udzielają gwarancji sieciowej w ramach, której świadczone są usługi na terenie Polski.

Sprawnie działająca ogólnokrajowa gwarancja sieciowa

 

KORZYŚCI

Klienci flotowi mogą liczyć na ofertę dostosowaną do indywidualnych potrzeb, w ramach współpracy gwarantujemy:

 

          Indywidualne warunki handlowe

  • Centralne fakturowanie (zbiorcze lub jednostkowe)
  • Zróżnicowana stawka rozliczeniowa (centralne luk lokalna)
  • Stały rabat
  • Autoryzacja napraw na postawie kosztów kosztorysu

          Optymalizacja kosztów

  • Naprawy ryczałtowe
  • Niskie ceny części renomowanych producentów
  • Atrakcyjna stawka za roboczogodzinę
  • Bliskie odległości do serwisów
  • Szeroki asortyment części zamiennych

          Terminowość

  • Dostawa części kilka razy dziennie
  • Elastyczność przy planowaniu napraw
  • Krótkie terminy napraw

          Szeroki zakres usług

  • Naprawa wszystkich marek
  • Kompleksowa obsługa
  • Pełny zakres mechaniki
  • Stacje Kontroli Pojazdów
  • Blacharstwo i lakiernictwo
  • Wulkanizacja

Koordynator floty

  • Dedykowana osoba do kontaktu
  • Wsparcie w komunikacji z serwisem
  • Pomoc w nagłych przypadkach
  • Pomoc prawna

Kompetencja serwisów

  • Obsługa aut w okresie gwarancji producenta
  • Zakres przeglądów zgodny z danymi producenta
  • Skatalogowane czasy napraw
  • Części spełniające przepisy prawa europejskiego