Tu jesteś: Strona główna » 500 pojazdów ciężarowych w sieci TOP TRUCK

500 pojazdów ciężarowych w sieci TOP TRUCK

Dodano: Wrzesień

500 pojazd w sieci TOPTRUCK

Już 500 pojazdów ciężarowych związanych jest współpracą obsługi serwisowej w myśl, której należy rozumieć naprawy mechaniczne, elektroniczne , blacharsko - lakiernicze oraz usługi assistance.

Szczegółowe zasady współpracy uregulowane zostają w odrębnych indywidualnych umowach serwisowych.

Celem listu intencyjnego jest nawiązanie współpracy dotyczącej obsługi serwisowej, napraw bieżących pojazdów mechanicznych oraz napraw blacharsko-lakierniczych floty klienta w sieci serwisów niezależnych TopTruck w rejonie działania klienta.

W myśl obsługi serwisowej oraz napraw pojazdów mechanicznych, napraw blacharsko lakierniczych po gwarancyjnych floty na terenie kraju strony rozumieją obsługę serwisową wg wskazań producenta pojazdu (limit kilometrowy oraz czasowy), naprawy mechaniczne wszystkich podzespołów, naprawy elektryczne i elektroniczne, diagnostykę komputerową, serwis klimatyzacji, naprawy zabudów chłodniczych oraz agregatów

Szczegółowe zasady współpracy oraz przedsięwzięć podejmowanych na podstawie niniejszego listu intencyjnego, zostają uregulowane w odrębnych umowach pomiędzy stronami.

Celem listu intencyjnego jest zebranie informacji o zapotrzebowaniu serwisowym floty użytkowanej przez klienta. Wiedza ta pozwoli przygotować serwisy należące do sieci TOPTRUCK do kompleksowej obsługi floty  w zakresie obsługi klienta oraz wielomarkowej obsługi pogwarancyjnej

Klienci flotowi mogą liczyć na ofertę dostosowaną do indywidualnych potrzeb, w ramach współpracy gwarantujemy:

 

          Indywidualne warunki handlowe

  • Centralne fakturowanie (zbiorcze lub jednostkowe)
  • Zróżnicowana stawka rozliczeniowa (centralne luk lokalna)
  • Stały rabat
  • Autoryzacja napraw na postawie kosztów kosztorysu

          Optymalizacja kosztów

  • Naprawy ryczałtowe
  • Niskie ceny części renomowanych producentów
  • Atrakcyjna stawka za roboczogodzinę
  • Bliskie odległości do serwisów
  • Szeroki asortyment części zamiennych

          Terminowość

  • Dostawa części kilka razy dziennie
  • Elastyczność przy planowaniu napraw
  • Krótkie terminy napraw

          Szeroki zakres usług

  • Naprawa wszystkich marek
  • Kompleksowa obsługa
  • Pełny zakres mechaniki
  • Stacje Kontroli Pojazdów
  • Blacharstwo i lakiernictwo
  • Wulkanizacja

Koordynator floty

  • Dedykowana osoba do kontaktu
  • Wsparcie w komunikacji z serwisem
  • Pomoc w nagłych przypadkach
  • Pomoc prawna

Kompetencja serwisów

  • Obsługa aut w okresie gwarancji producenta
  • Zakres przeglądów zgodny z danymi producenta
  • Skatalogowane czasy napraw
  • Części spełniające przepisy prawa europejskiego

Więcej informacji udzieli Krajowy Koordynator ds. sieci TOPTRUCK Tomasz Gryniewicz